הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
עמוד הבית > כתבת השבוע
איך לרדת במשקל בעבודה במשמרות לילה?

אם אתם עובדים במשמרות, בטח תסכימו איתי שהבעיה הכי גדולה לשמור על תכנית דיאטה, או בכלל על אורך חיים בריא יותר, היא במהלך משמרות הלילה.
תזונה מומלצת לעוסקים בפעילות גופנית.
למזון שאנו צורכים תפקיד משמעותי בהשפעה על הביצועים הספורטיבים והיכולות הגופניות.
על מנת שהפעילות הגופנית תהיה אפקטיבית ונוכל להשיג "תוצאות" רצויות, יש להתחשב בצרכים התזונתיים במהלך אימון גופני.
דגים – מה מומלץ ולמה.
מומלץ מאד לאכול לפחות פעמיים בשבוע דגים. הם בעלי חלבון מלא, מהחי, נקלט טוב בגוף, קל לעיכול, טעים מאד ומגוון.
אנחנו שומעים הרבה על אומגה 3, שומנים רוויים, שומן מהחי, שומן מהצומח ועוד...
בשרים – מה כדאי ולמה.
נשאלנו על ידי הגולשים אילו בשרים מומלצים מבחינה בריאותית. אקווה שאספק את הטעם של כולם.
תחזירו לעצמכם את תחושת הרעב והשובע.

איזה סוג אכלן אני? שאלה מוזרה אם ניקח בחשבון שכולנו אוכלים בראש ובראשונה כדי שנוכל להתקיים.
החופש הגדול נגמר והילדים שבים, בשמחה או בלי שמחה, לבית הספר.
ההורים נושמים לרווחה, נגמר הסיוט שנקרא חופש גדול.
( בפרט אותם הורים שחייבים לעבוד גם בסוף חודש אוגוסט, זמן בו אין קייטנות, אין לילדים כבר מה לעשות, הם מיצו את החופש עד תומו, ונותרו מספר ימים קשים).
הדרך לפתוח אכילה בריאה ואינטואיטיבית

הדרך לפתוח אכילה בריאה ואינטואיטיבית כמוה כמסע. וככזה היא ארוכה, קשה וקצת מבלבלת.
האם אנחנו יכולים לבחור כמה נשקול?
כמה אתה שוקל? , לאיזה משקל היית רוצה להגיע?
נדמה שאין אחד שלא שואל את עצמו שאלות כאלה ואחרות. כאילו יש לעיל ידנו לבחור את משקלנו וזה רק עניין של החלטה ותזמון.
כל הזכויות שמורות ©2007-2018 Diets.co.il