הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
עמוד הבית > כתבת השבוע
איך לרדת במשקל בעבודה במשמרות לילה?

אם אתם עובדים במשמרות, בטח תסכימו איתי שהבעיה הכי גדולה לשמור על תכנית דיאטה, או בכלל על אורך חיים בריא יותר, היא במהלך משמרות הלילה.
יותר סידן, פחות שומן.
מחקרים מוכיחים כי מוצרי חלב חשובים לדיאטה.
החלב הוא אולי המאכל השנוי ביותר במחלוקת. אין כמעט מאכל שיש האומרים שבלעדיו אין חיים ויש הטוענים שהוא מוקצה מחמת המיאוס.
האגוזים.

אגוז - שם כולל למאכל טעים ביותר אך מלא שומן. אמנם שומן בריא אך בכל זאת שומן. הרבה מאד קלוריות יחד עם בריאות!
אותה הדרך מובילה לאותה תוצאה.
ולמה הכוונה – אתם שואלים? בואו ונבדוק.
תהליך הירידה במשקל אינו תהליך קל, כדי לרדת במשקל אנו עושים דיאטה אבל לא תמיד מצליחים להגיע למטרה.
סודות הסידן.
מחקרים מצביעים על כך שסידן חשוב לא רק לבניית עצם.
צריכה נאותה של סידן חיונית למניעת יתר לחץ דם, ויש הטוענים גם כי הינו בעל תפקיד במניעת סרטן המעי הגס. כמו כן, מחקרים חדשים קושרים גם צריכה נאותה של סידן לתהליך דיאטה ולירידה במשקל.
שומר פשוט.

השומר "ממונה" על הטיפול במספר מערכות בגופנו, הוא טעים ואפשר להשתמש בו גם בבישול וגם לסלט. הוא טוב למערכת העיכול למערכת הנשימה ולנשים אחרי לידה.
רוקדים עם רעבים!
הם יפים, הם גמישים, הם יצירתיים, מוכשרים, מופלאים מדהימים ועוד תיאורים כל כך נכונים.
הם מתאמנים ומתאמצים, מופע מדהים מרימים, מחיאות כפיים סוערות אחרי חודשים של חזרות. יש להם משמעת חזקה, יש להם שגרה שוחקת מעניינת ומאתגרת הכול מן הנמצא, הם רוצים להיות הכי טובים.
דיאטה בעידן האינטרנט.

כולנו מכירים את המסלול הרגיל בדרך למימוש הרצון להתחיל דיאטה ולרזות: מפגש עם דיאטנית, הצטרפות לקבוצת תמיכה כלשהי, יציאה מן הבית, נסיעה, חיפוש חנייה, חשיפה בפני אנשים זרים , בקיצור- לא נעים.
כל הזכויות שמורות ©2007-2018 Diets.co.il