הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
עמוד הבית > כתבת השבוע
איך לרדת במשקל בעבודה במשמרות לילה?

אם אתם עובדים במשמרות, בטח תסכימו איתי שהבעיה הכי גדולה לשמור על תכנית דיאטה, או בכלל על אורך חיים בריא יותר, היא במהלך משמרות הלילה.
דיאטה והסתיו
הקיץ נגמר, היום מתקצר ומזג האוויר מתקרר.
הסתיו כבר כאן ויש לו השפעה על הדיאטה שלנו, על מצב הרוח, על סדר היום שלנו ועל הפעילות הגופנית שלנו.
סוף סוף שגרה!
כעת הזמן לשנס מותניים ולעשות מעשה. שישים ימים שלמים עד החופש הבא.
נגמרו החופשים והחגים. היה טוב. היה נעים, אבל ארוך. כל היום במטבח. אבל חזרנו לשגרה הברוכה. רובנו "התברך" בקילוגרם אחד או שניים עודפים, אבל כעת יש חודשיים שלמים של שגרה ואפשר לרדת במשקל בשקט.
טסים לחו
טסים לחול בחג. איזה כיף! אך מה לגבי הדיאטה?
מה נעשה? האם לוותר על הנסיעה? האם לוותר על הדיאטה? לאכול, לעלות במשקל ואחר כך לרדת שוב? כל שנה חוזר אותו ריטואל...
לקראת ראש השנה!
אהבה עצמית כדרך לשמור על הבריאות
לקראת השנה החדשה - שתהה השנה הבאה טובה יותר מזו שהייתה (או לפחות כמוה!)
חוזרים לבית הספר
בואו נערוך סדרי עדיפויות בכדי שהבוקר יראה נעים.
עבר מהר מאד החופש הגדול. שוב מתחילה שנת לימודים חדשה ושוב הלחץ בבקר גדול. ההורים ממהרים ואין רגע דל.
פעילות גופנית בקיץ
איך שורדים את החום הזה וגם ממשיכים להתמיד בפעילות גופנית?
אמצע אוגוסט, לקראת סוף החופש הגדול. הקייטנות הסתיימו, הסבתות כבר עייפות, חם ולח ועוד רוצים שנעשה פעילות גופנית. למי יש כוח לעשות פעילות גופנית בתנאים כאלו?
אנחנו מתמודדים עם הרבה מאכלים שהם בעצם סוג של "מוקשים" בתהליך הירידה במשקל
למה הכוונה? למאכלים שלכאורה נראים דיאטטיים אך מכילים לא מעט קלוריות
כל הזכויות שמורות ©2007-2018 Diets.co.il