הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
עמוד הבית > כתבת השבוע
5 רעיונות בריאים ודלי קלוריות ליום האהבה

השבוע נחגוג יום אהבה עם בן או בת הזוג ואולי נרחיב מעט גם ליום אהבה כללי למי שנרצה להעניק הוקרה מיוחדת. אבל ימים מיוחדים שכאלה יכולים להיות כל יום שנבחר.
המזונות נוגדי החמצון שחייבים לשלב בתפריט היומי
מהם תהליכי החמצון, לאיזה נזקים הם גורמים לנו ומה מומלץ לאכול על מנת למנוע תהליכים אלו.
נוגד חמצון (אנטי אוקסידנט) הוא חומר המגן על רקמות הגוף. הם מתחלקים לכמה משפחות עיקריות: פיטוכימיקלים, פלבנואידים, קרוטנואידים, פיטופנולים, ויטמינים ומינרלים מסוימים.
מה מסתתר בפיצוחים שאנחנו אוכלים
גם אתם מאלה שלא יכולים להעביר את סוף השבוע בלי פיצוחים?
ידעתם שקליית הפיצוחים בחום גבוה מחמצנת את שומן האגוזים ויוצרת בגוף מצבי דלקת ומחלות שונות, וזה עוד לפני שדיברנו על המלח...
מה צריך לאכול כדי להיראות טוב
אנחנו כל הזמן מתעסקים במראה שלנו, עושים דיאטות על מנת להיראות רזים יותר, בריאים יותר וחטובים יותר.
איזה מזונות כדאי לנו לאכול ולשלב בתפריט היומי שלנו וגם להשתמש בהם לבריאות וחיוניות העור והשיער שלנו?
איך להפוך את המטבח שלנו לבריא יותר
לקראת פורים אנחנו מנסים לעזור לכם לגלות את המזונות שהתחפשו לבריאים
אנחנו מנסים להיות בריאים כל הזמן ולשפר את התזונה שלנו. ממה כדאי לנו להימנע ומה כדאי לנו להעשיר בתפריט היומי שלנו.
החלטות בריאות בתזונה שלנו
או: מדוע כל כך קשה ליישם אותן?
רובנו יודעים פחות או יותר מה נחשב לאורח חיים בריא, איזה מזונות כדאי ומומלץ לאכול ואיזה לא. למרות זאת, רבים אינם מיישמים ובפועל מדברים יותר מאשר מבצעים. למה?
איך משיגים שליטה באכילה
רבים מאיתנו מנסים להשיג שליטה על האכילה כדי לשמור על משקל ובריאות תקינים.
השגת שליטה היא לא משימה קלה, אולם בעזרת תרגילים פשוטים ניתן לעצור אכילה אוטומטית, לזהות מהם ההרגלים שמעכבים אותנו ולהצליח להשיג שליטה אמיתית וטבעית באכילה.
איך לשלב ירקות ופירות בכל ארוחה
עכשיו שפחות קר והצורך הגופני בפחמימות יורד,
הגיע העת ולהגביר את החיוניות של גופנו באמצעות צריכת מזונות עשירים בוויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים.
כל הזכויות שמורות ©2007-2018 Diets.co.il