הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
הבננה
היא עשירה באשלגן, מגנזיום וסיבים תזונתיים
אכילה יומית שלה יכולה למנוע לחץ דם גבוה והגנה מפני מחלות ויש בה רק כ - 90 קלוריות ביחידה בינונית. לא סתם הבננה היא חלק בלתי נפרד מהתפריט שלנו, החל מגיל הילדות ועד גיל הזקנה.
אבוקדו
למה כל כך מומלץ לאכול אותו?
הוא בריא, טעים, עשיר בשומנים טבעיים ומשמש גם בתעשיית הקוסמטיקה לייצור תכשירי שיער וקרמים טבעיים לעור.
שמן זית
עוד "פרה קדושה" נשחטה לנו - שמן הזית
כמה מעלות קשרו אליו – אל שמן הזית. כמה בריאות הוא הבטיח לנו. כל יום קראנו מאמר חדש העוסק במעלותיו אך כמו עם כל דבר – הגיע גם מאמר מרתיע ו"מחרב שמחות."
אז מה עדיף – פריכיות אורז, לחמית, פתית או לחם?
כל מי שמתחיל דיאטה בדרך כלל מוותר ומוציא מתפריטו דבר ראשון את הלחם כאילו שהוא האשם בהשמנה. האם זה נכון?
יש הטוענים, ואולי בצדק, שהגרוע במאכלים הוא הקמח הלבן. אבל להאשים את הלחם במשקל העודף של האוכלוסייה זו הגזמה פראית.
טכניקות לשינוי אמונות המובילות להשמנה.
כבר הגענו להסכמה שיש אמונות שמובילות להשמנה אבל הקושי הוא בלאתר אותן.
היינו בטוחים שהן עובדות חיים שאינן ניתנות לשינוי. שנים הוכח לנו שאלו עובדות, אז איך משנים אותן? ואם אצליח איך ארגיש? הרי כבר ירדתי במשקל ועליתי חזרה מי מבטיח לי שהפעם זה יהיה אחרת?
נפלאות התורשה שלנו
כל אחד מאיתנו מגיע לעולם עם מטען גנטי כבד משלו
מחקר חדשני מצא, שהצלחת הירידה במשקל תלויה לא רק בסוג המזון שנכניס לפינו אלא גם בנטייה הגנטית שלנו. המחקר הוכיח שיש שינויים בשני גנים מסוימים שקובעים איזו דיאטה תהיה יעילה יותר.
עברנו גם את יום העצמאות
בילינו,רקדנו, שתינו, אכלנו, נהנינו וכעת- חזרה לעבודה!
אז החלטנו: לא מרימים ידיים, לא מוותרים לעצמנו, חוזרים לתכנית ולירידה במשקל. מה שקרה - עבר. אנחנו מסתכלים קדימה!
לא חשוב מה אוכלים – חשוב כמה אוכלים!
אין מאכל משמין, יש רק כמות משמינה
אם היינו מסוגלים לאכול כזית – רק מעט, היינו יכולים לאכול אוכל עתיר קלוריות, ממש כמו כל האנשים הרזים.
כל הזכויות שמורות ©2007-2017 Diets.co.il