הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - כמה טיפים של כושר בהמלצתה חמה מג'סיקה בייל
25/04/2017, מאת איריס לקנר
במגזין US שוחחו לאחרונה עם המאמן האישי של בייל העונה לשם ג'ייסון וולש על מנת שינדב כמה טיפים מהותיים שיתנו תקווה לקוראים שאולי יום אחד יתקרבו לנתונים המרשימים של הביילית.
כמה טיפים של כושר בהמלצתה חמה מג'סיקה בייל

1. ערבבו שמחה שמחה – אם אתם מסוגלים לשלב באימוני הכושר שלכם גם טיפוס הרים או פעילות ספורטיבית דומה זה נפלא להוסיפה ל"תפריט" על מנת שתרגישו שאתם יוצאים לפעמים משיגרת חדר הכושר.

2. להשתדל לאמן את כל קבוצות שרירי הגוף. מאחר ובפועל אנו משתמשים בכולן, אל לנו להזניח אף לא אחת.

3. בחירת המזונות חשובה. יש להקפיד על מזון אורגני ונקי, טבעי ככל האפשר כמו גם משקאות המכילים חומצות אמינו כך שלא נשרוף את מסת השריר.

4. דיאטה – ארוחת הבוקר צריכה להיות מורכבת מלחם מלא הקלוי כפרנץ' טוסט, ביצים עלומות וקינמון. לחטיף בוקר כדי להכין משקה אוכמניות עתיר פרוטאין, בארוחת הצהריים תיהנו מבטטות וטונה. חטיף אחה"צ יכול לכלול גרעיני חומוס וגזרי סלרי וגולת הכותרת תגיע לקראת ערב : אני ממליץ על ספגטי עם כדורי בשר מחזה עוף או הודו.

5. בהגיענו לטפל בשיווי המשקל והיציבות שלנו, אני ממליץ בחום על יוגה ופילאטיס.

 

נסו, חשבו על הביילית ותיווכחו !

שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
כל הזכויות שמורות ©2007-2017 Diets.co.il