הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - תפריט דיאטה לקיץ 1500 קלוריות
07/02/2012, מאת רותי ברקן מנחת קבוצות תמיכה
תפריט מאוזן מבחינת החומרים להם זקוק הגוף.
אפשר לאכול תפריט זה בימים חמים במיוחד, בחופשה, ובכלל מתי שכול אחד מאיתנו מחליט. לי חשוב שתשימו לב למילים הכתובות בהדגשה.
תפריט דיאטה לקיץ 1500 קלוריות

ארוחת בוקר יכולה להכיל מנת פחמימה עם מנת חלב ועם פרי. אל תשכחו שבקיץ קיימת בעיית פירות. יש הרבה סוגים וכיף לאכלם. וכך הלאה בכול ארוחה. הרכיבו לעצמכם תפריט שמותאם לכם ותוכלו לשרוד בכיף לאורך כול הקיץ. ותודה לטל הדיאטנית ולמירי ממיריקל.

ארוחת בוקר - יוגורט/חלב + 1/2 כוס קורנפלקס + קוביות פרי (אפרסק/תפוח)

ארוחת ביניים - 2 מיני קסטה/ מיני סנדבייץ או תפוח

ארוחת צהרים -2 מנות פחמימה + מנת חלבון + הרבה ירקות + מנת שמן

לדוגמה: 2 פרוסות לחם קל + סלט ירקות טרי עשיר עם רצועות חזה עוף מוקפץ מפולפל, מתובלן וממולח + כפית שמן או 2 כפיות רוטב, בקיצור חגיגה בפה....ולקינוח 2 עוגיות על תה צמחים

ארוחת ביניים - 2 קרטיב קרח מסדרת לייט (יש גם לשטראוס  וגם לנסטלה)

                       או ארטיק לייט (ארטיק חלבי), 2 שזיפים קטנים

ארוחת ערב - 2 מנות פחמימה + מנת חלבון חלב + ירקות + כפית שמן

לדוגמה: ארוחת כייף: (רצוי להכין עם הילדים/נכדים) פיצה – לילדים על פיתות או לחם לנו על שתי פרוסות לחם או 2 פיתות ביס עם רסק עגבניות עם תבלינים + גבינה צהובה 9% מפוררת + סלט ירקות נפחי וצבעוני + שמן זית

ארוחת לילה - ארטיק דייאט/ 2 כדורי גלידה מסדרת לייט

                      1/2 מנגו (חשוב למצוא שותף...)

בין לבין אפשר ורצוי לפנק את עצמנו עם:

שתיית מיץ עדן: הרבה מאוד קרח, ממתיק, 2 פרוסות לימון, הרבה נענע, לואיזה, מרווה או כל צמח תבלין אהוב אחר. (על בסיס סודה זה אפילו יותר משובח)
ירקות חתוכים מוכנים מראש: מגש צבעוני מירקות מובחרים כגון רצועות גמבה, עגבניות שרי, פרוסות קולרבי, רצועות מלפפונים וגזר.

הצטרפו עוד היום לתוכנית החדשנית של דיאטה און ליין.
איתנו תוכלו להיפטר מהקילוגרמים המיותרים בזמן הקצר ביותר ובדרך הנוחה ביותר.
דיאטה און ליין נבנתה ע"י מומחים בתחום כדי להפוך את הדיאטה שלך לחוויה נעימה חדשנית ואפקטיבית.
התחילו לרזות עכשיו בזמן הקצר ביותר ובדרך הנוחה ביותר.
והכל במחיר מבצע של 119 ₪ לחודש בלבד! לחצו להרשמה

שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
גיא
17/08/2012 12:33:00
כותרת:
האם הדיאטה הזו מתאימה לי?
תגובה:
אני בן 29, זכר.
הגובה שלי הוא 1.79
והמשקל כיום הוא 82
ברצוני להשיל כ-4 קילו

תודה!
אנונימי
20/04/2012 15:32:00
כותרת:
יש לי הצעה
תגובה:
תאכלו בדיאטה עד 1000 קלוריות ביום לפי בחירתכם איזה מאכלים שתרצו רק בלי לעבור את ה1000 קלוריות...וכל בוקר תעשו ריצה של שעה ואז תעצרו למתיחות וזו לדעתי הדיאטה הכי טובה (אני עשיתי ככה וירדתי תוך חודשיים 8 ק"ג)
שומרת משקל
18/04/2012 13:02:00
כותרת:
לבת חן
תגובה:
אני מזוהה עם רוב מה שרשמת אך לצערי על מנת שנשים כמונו יוכלו איי פעם להיות רזות יש לוותר על ההתמכרות הזו ראי זאת כאמצעי למטרה חשובה יותר ואגב נראה לי שאחד מתפריטי חלי ממן יעזרו לך יותר מנטלית רק שכמובן רצוי להיוועץ בה לפני כן . שיהיה לך בהצלחה
שירה
17/08/2010 10:07:00
כותרת:
טבלת המרה
תגובה:
תפריט כל כך ספציפי באמת לא מחזיק מעמד זמן כי אין גיוון אחרי שבוע מקסימום אני משתעממת. יש אולי טבלת המרה שאפשר לגוון ולהחליף נניח מנת לחם בפסטה? עוד דבר - באיזה שלב אוכלים ביצה?
חסויה
26/06/2010 2:49:00
כותרת:
אין לך דיאטת השמנה..?
תגובה:
אני 1.73 בגובה, גבוהה מאוד חח
ואני צימחונית, הדבר היחידי שאני אוכלת זה שניצל טבעות במקרוגל, וירקות
אני יכולה לחיות על ירקות, ועד עכשיו הייתי מצליחה להכניס פה ושם ביס או שניים בעופ רגיל או לא צמחוני, אבל כרגע שאני מריחה עופ אני מקיאה אפילו לפני שאני טועמת
אין לך משהו צמחוני אבל להשמנה|: ?
אני שוקלת 39 פעם אחרונה שנשקלתי בקופת חולים..
מעין
12/06/2010 20:29:00
כותרת:
התפריט הזה לא מתאים לכל אחת
תגובה:
אני אשתף אתכן...
אני בת 23,סובלת מתוכן יתר במעי, ובתרגום חופשי מצברים צואה בגוף ולא יוצא.
בעייתי הא?
אני שוקלת 74.80 ואני 1.56, שכביכול אני אמורה לקול פחות (54 ק"ג) הירידה היתה קלה בתקופה הצבא,שם הקפידו על 3 ארוחות ובלי יותר מידיי נשנושים.
אבל כשאת לא בצבא, ואת תחת משטר של עבודה, בית, וחיים פרטיים אין לך זמן להכניס את כל הדבר הזה ולהקפיד שעברת עליהם עם סימן וי בצד. מה גם, שלי אישית זה לא מתאים! לי אסור לאכול פחמימות אלא רק עשבים ירוקים בלבד (בהמלצת רופא גסטרו) אסור לי להתקרב למאכלים בצבעים שהם לא ירוק,ועם זאת אני אמורה להגיע ביום ל-1500 ק"ג. כל רופא דיאטני שהלכתי אליו,החזיק את ראשו ביאוש, כי כל דבר שהוצע עם עגבניה או בשר אמרתי "אסור לי!!!! תראה שוב את מה שרשם הגסטרו" אני מחפשת תפריט שיתאים לי ואין!
שושנה
10/06/2010 15:33:00
כותרת:
יש לי דיאטה מעולה ..
תגובה:
אני עושה ככה:אני אוכלת מה שאני רוצה אבל אני מגבילה את מספר הקלוריות עד 1000 וככה מרזים.
בלי תפריט,כי אחר כך מתייאשים.
מלא פעמים ניסיתי לעשות דיאטה עם תפריט ופשוט התייאשתי!
עכשיו אני עושה דיאטה שנוחה לי ואני גם מרזה(אבל לאט לאט) אני עושה קצת ספורט לא משהו רציני וזהו.
יש לציין שירדתי בכל חיי כבר 12 קילו במשך 5 שנים עם 800 הפסקות חחח.
אבל מה שטוב זה שאני לא חוזרת למשקלים הנוראיים כי אני מרזה בהדרגה...
שיהיה לכם בהצלחה רבה!
נטשה
04/05/2010 1:23:00
כותרת:
בעיה גדולה
תגובה:
אני עכשיו מנסה לצאת מתת משקל רציני... והתפריט הזה ניראה לי ממש מסובך.... ורציתי לשאול אם זה בכלל נכון שאני יספור קלוריות...... ואם אני יכולה לאכול מה שאני רוצה עכשיו או ההיפך... כדאי לצאת מהתת משקל!
אני ממש צריכה תשובה ועזרה!!!!
תודה
חסוי
08/09/2009 13:09:00
כותרת:
לא מסכימה עם מרים
תגובה:
מרים יקירתי, חשוב שתשימי לב שבתפריט שרותי כתבה היא הוסיפה ארטיקים וגלידות דלי קלוריות, כך שזה מה שמרגיע את הרצון למתוק.

עם קצת יכולת וקצת רצון , הדיאטה תצליח .
שיהיה לנו בהצלחה (=
מלכה
28/08/2009 8:52:00
כותרת:
סוג דם 0
תגובה:
שלום ובוקר אור,
קראתי באתר שלכם על דיאטות לפי סוג דם. האם הדיאטה של 1500קלוריות שאתם מציעים לקיץ מתאימה לסוג דם 0? תודה.
שרה
12/08/2009 17:21:00
כותרת:
אחלה ארוחות
תגובה:
בת חן חבל לך בכלל לטרוח אם את רוצה לרדת במשקל ולא לנסות אפילו את התפריט הנתון.מנסיוני זה המון אוכל והכל בתוך הראש. תשכנעי את עצמך ותאמרי תלכתחילה שזו אחלה של תפריט. אם רוצים לרדת יש לזה מחיר ולא רק רצון. אי אפשר לרדת עם אכילת מתוקים ופחמימות. חבל לך אז על המאמץ.
חסוי
05/08/2009 21:18:00
כותרת:
תגובה:
זה נראה לי מוגזם..
מרים חיימוב
07/07/2009 14:20:00
כותרת:
דיאטה קשה ביותר
תגובה:
אני למשל אם אני לא מתחילה את היום שלי בפחמימות- סנדוויץ אז אני רעבה לכל אורך היום, ולא מצליחה לסגור את הפה. לכן כמו שאומרים "בבוקר אכול כמלך, בצהרים כנסיך ובערב כעני" . מבחינתי בבוקר יותר עדיף להשקיע בארוחה עם קלוריות כמו סנדוויץ עם חביתה/ביצה קשה+חומוס +חסה.ובערב ארוחה קלה- סלט עם טונה או קינואה/כוסמת.
והכי הכי לאכול מינימום 2 פירות ביום. בפירות יש המון המון סוכרים.
והבעיה המרכזית לא רק שלי אני מאמינה לכולם הארוחות הביניים בין לבין ארוחה בא לי משהו מתוק, חטיף או לא יודעת מה, זה מה ששובר אותי והורס את הדיאטה.
ובצהרים
חסוי
17/06/2009 14:19:00
כותרת:
תגובה:
אני לא מסכימה עם בת-חן כי הדיאטה הזו ממש טובה אם יש אנשים שאוהבים הרבה פירות וירקות אז הם יכולים להשתמש בדיאטה הזו.
בת-חן
15/06/2009 17:28:00
כותרת:
האמת...
תגובה:
זו הדיאטה הכי נוראית ששמעתי עליה...
צריך להיות הגיוניים ולהתחשב בפיתויים שיש בחוץ כל אחד יכול לבנות תפריט ממעט קורנפלקס והרבה ירקות זו לא חוכמה... אני רציתי למצוא תפריט עשיר הרבה מאיתנו הבעיה שלהם שהם מרגישים תמיד רעבים במקום לאכול משהו מזין ולא משמין הם פונים לחטיפים לגלידות וכדומה. מנסיוני העשיר למדתי שאנשים כמוני אסור מהם לחסוך את עניין המתוק והחטיפים כי בסוף החודש אתה מוצא את עצמך עם חטיפים כמו במסיבות ימיי ההולדת של הילדים בגן זוללים והולכים לישון עם דמעות בעיניים ורצון עז להרוג את בר רפאלי. אחלה דיאטה אבל את האמת היא לא פרקטית ולא ניתנת לביצוע לפי נסיוני הקודם :)
כל הזכויות שמורות ©2007-2017 Diets.co.il