הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - תפריט דיאטה 1500 קלוריות- תפריטי קיץ
29/04/2007, מאת
הגיע הקיץ, החופש הגדול של הילדים, איתו גם אנחנו רוצים קצת חופש....להרגיש יותר משוחררים – גם באוכל!
אנחנו מוצאים את עצמנו "מחפשים משהו"...משהו קליל, לא מתחשק לנו "אוכל" כבד, בא לנו לנשנש, פירות, מתוקים ולא בכדי.
תפריט דיאטה 1500 קלוריות- תפריטי קיץ

ברפואות העתיקות אוכל מתוק הוא בעל איכות מקררת, הגוף שלנו יודע זאת ולכן גם מעורר בנו קושי לשמור על מסגרת.

קולקציית תפריטי הקיץ בנויים במיוחד לעונה החמה, ובמיוחד לימים "האלה" שאנו לוקחים חופש להיות עם הילדים, נשארים בבית והמטבח....והקושי הופך למכשול.

ארוחת בוקר – מנת פחמימה + מנת חלב +פרי

                      לדוגמה קערת קסם: יוגורט/חלב + 1/2 כוס קורנפלקס + קוביות פרי (אפרסק/תפוח)

ארוחת ביניים – מנה פחמימה +חצי חלבון חלב+ פרי

                       2 מיני  קסטה/ מיניסנדוויץ'

                        תפוח

ארוחת צהרים – 2 מנות פחמימה + מנת חלבון + הרבה ירקות + מנת שמן

                        לדוגמה: 2 פרוסות לחם קל + סלט ירקות טרי עשיר עם רצועות חזה עוף מוקפץ מפולפל,                               

                        מתובלן וממולח + כפית שמן או 2 כפיות רוטב, בקיצור חגיגה בפה....ולקינוח 2 עוגיות על תה      

                        צמחים

ארוחת ביניים-   חצי מנת חלב + פרי

                       2  קרטיב קרח מסדרת לייט (יש לשטראוס/נסטלה)

                       או ארטיק לייט (ארטיק חלבי), 2 שזיפים קטנים

ארוחת ערב –   2 מנות פחמימה + מנת חלבון חלב + ירקות + כפית שמן

                       לדוגמה: ארוחת כייף: (רצוי להכין עם הילדים/נכדים) פיצה – לילדים על פיתות או לחם לנו על

                      שתי פרוסות לחם או 2 פיתות ביס עם רסק עגבניות עם תבלינים + גבינה צהובה 9% מפוררת   

                      + סלט ירקות נפחי וצבעוני + שמן זית

ארוחת לילה –  חצי מנת חלבון חלב + פרי

                      ארטיק דיאט/ 2 כדורי גלידה מסדרת לייט

                      ½  מנגו (חשוב למצוא שותף...)

     

בין לבין אפשר ורצוי לפנק את עצמנו עם:

  1. שתיית מיץ עדן: הרבה מאוד קרח, ממתיק, 2 פרוסות לימון, הרבה נענע, לואיזה, מרווה או כל צמח תבלין אהוב אחר. (על בסיס סודה זה אפילו יותר משובח)
  2. ירקות חתוכים מוכנים מראש: מגש צבעוני מירקות מובחרים כגון רצועות גמבה, עגבניות שרי, פרוסות קולורבי, רצועות מלפפונים וגזר.

 

שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
כל הזכויות שמורות ©2007-2017 Diets.co.il