הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - תה ירוק קלאסי
06/12/2017, מאת מיכל אור רודיך - דיאטנית
טוב תמיד אבל חשוב יותר בחנוכה.
עם כל מגוון המאכלים המטוגנים, עתירי הסוכר הצבעים והשמן, ברור לנו שהגוף שלנו נחשף לגורמים מחמצנים ומחוללי נזק לא מעטים.
תה ירוק קלאסי

כדי לסייע לגוף לתקן את עצמו ולחזק את המערכת החיסונית, דרושים לנו אנטי אוקסידנטים חזקים מספיק, מגוונים מספיק וזמינים מספיק. כדי להתגבר על שפע הפחמימות ועומס הקלוריות, אנו זקוקים למאיץ או מעודד חילוף חומרים שיוכל לסייע לגוף לנתב נכון יותר את הקלוריות למקומות הנכונים במהירות וביעילות. כל אלה הן הסיבות לצרוך כמות מוגברת של תה ירוק קלאסי בימי החורף בכלל ובימי החנוכה במיוחד.


סטטיסטית נמצא כי תה הוא המשקה השני ברשימת המשקאות ששותים הכי הרבה בעולם, אחרי מים. כ-80% מהתה ששותים בעולם הוא שחור ורק כ -20% הוא תה ירוק. התה הירוק הוא אחד מסוגי התה הבודדים שכמעט ואינו מעובד והוא מכיל כמות מאוד גבוהה של נוגדי חימצון. לתה הירוק משוייכות תכונות רפואיות רבות. החל משיפור מצב רוח ועד לשיפור תפקודי כבד, שיפור מדדי סוכרת ואפילו שיפור בתפקודי הכבד. התה הירוק מכיל חומרים פעילים רבים, ביניהם פוליפנולים אשר נמצאו יעילים בהגנה על תאים, שמירה מפני חימצון ואף מסייעים לירידה מבוקרת במשקל.


בימים שאנו צורכים יותר מזונות שאנו מכירים כמזיקים, כמו פחמימות פשוטות, סוכרים ומזונות בעלי אחוזי שומן גבוהים, חשוב שנאזן עד כמה שניתן בעזרת מזונות ומשקאות בעלי תכונות חיוביות פעילות ויעילות, כמו אלו הנמצאות במרכיבי התה הירוק הקלאסי. מדוע קלאסי ולא תה ירוק בטעמים? תוספת תמציות הטעם מורידה לעיתים את יעילות החומרים הפעילים, מורידה את אחוזי התה הירוק הנקי בתערובת ומשלבת חומרים פחות בריאים, במרבית המקרים, למשקה שיכול להיות מנקה ומעודד החלמה בעצמו. כך שהבחירה הטובה ביותר תהייה תערובת תה ירוק קלאסי לחליטה טבעית.


הרבה בריאות טובה!

 

שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
כל הזכויות שמורות ©2007-2017 Diets.co.il