הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - סופגניות אפויות וקטנות
23/11/2017, מאת מיכל אור רודיך - דיאטנית
עם קוביות פרי במקום ריבה .
סופגניות אפויות וקטנות

סופגניות וקרמבו מבשרים את בוא החורף והמאפיות המלאות, כבר עכשיו, בסופגניות צבעוניות ומיוחדות. המאפיות בהחלט עושות הכל כדי לפתות אותנו לנגוס בחוויה הנפלאה של סופגניה טרייה.

יחד עם זאת סופגנייה גדולה תעניק לנו לפחות 500-700 קלוריות (אם נדבר על סופגניות אלכוהול או קרם ברולה – נוכל להגיע אפילו ל 1200 קלוריות בקלות), סכום מחצית הקלוריות היומיות שלנו בדיאטת הרזייה. סופגנייה קטנה תעניק לנו סביב 300 קלוריות ואם הן אפויות וקטנות הן תהיינה תענוג שנע סביב  180-250 קלוריות.
ממליצה לבחור בסופגנייה בינונית, אם אפשר ולא שתיים קטנות. עדיף אפויה ולא מטוגנת.
בכל מקרה, עד שחנוכה יגיע, כדאי לדעתי לעבור לפרוסת לחם קל עם ריבה או חתיכת בגט קטנה עם מעט ריבה וכך תהפכו את הסופגנייה לשיא הייחודי של חנוכה מה שבהחלט ישביח עוד יותר את טעמה.
מאוד ממליצה לבדוק מתכונים עם יוגורט או מתכונים לסופגניות מופחתות קלוריות ולהכין לבד.
במקום סוכר – הוסיפו סטיבייה. אם אתם ממש לא מסוגלים, עברו לסוכר קוקוס.


אם אתם רוצים לחסוך עוד קצת בסוכרים ולתרום עוד הרבה לבריאות – וותרו על הריבה והכניסו לסופגנייה שלכם קוביות פרי טרי – יותר טעים יותר בריא, נסו! עונת התותים בפתח, כך שלחתוך כמה תותים ולהכניסם לסופגנייה היא ערבון לסופגנייה מיוחדת בריאה ומאוד ריחנית.

בתיאבון!

 

שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
כל הזכויות שמורות ©2007-2018 Diets.co.il