הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - שבוע ירוק ומזונות על
27/09/2017, מאת מיכל אור רודיך - דיאטנית
אפשר להקל על הצום, כך אומרים, עם תוספי תזונה שונים. בבתי המרקחת וחנויות הטבע מציעים לנו לפני הצום - איזונית, צום קל , בי פולן ומוצרים נוספים שאמורים להיות ייעודיים להקלה על הצום.
שבוע ירוק ומזונות על

חשוב לבדוק מה באמת יש בתוך הכמוסות או הטבליות הללו ומי היצרן, רגע לפני שנרכוש את המוצרים . לרשותנו גם עומדים מזונות העל וצמחים שונים במיוחד ירוקים, שמוסיפים לנו אנרגיה במשך כל השנה ונוכל לבחור בהם גם הפעם.
במרבית המקרים מה שיחזק אותנו יותר מכל כדור או כמוסה היא תזונה נכונה בכלל ובשבוע שלפני הצום במיוחד. שילוב של ירקות ירוקים רבים ייתן לנו תוספת נוספת של כלורופיל, של נוגדי חימצון ושל מינרלים שיחזקו את המערכת החיסונית, יוסיפו ברזל סידן ואבץ ויאפשרו לנו לתפקד בזמן של צום.


ישנם גם צמחים שנקראים מזונות על או סופר- פוד, שלהם היכולת לשפר את רמת האנרגיה שלנו בזמן יחסית קצר. מזונות העל כוללים: אצות מים מתוקים ובעיקר ספירולינה, עשב חיטה, מורינגה ועוד. מזונות על יותר מוכרים יהיו הגוארנה מברזיל, הגוג'י ברי ממזרח אירופה ואפילו אננס מהמזרח.


המשותף לכולם הוא שילוב של חומצות אמינו חשובות (אבני הבנייה של החלבונים), מינרלים וויטמינים שידועים ביכולת שלהם לחזק מערכות שונות בגוף.
כך שטיפ השבוע יהייה – השקיעו רגע מחשבה ובחרו את הצמח או שילוב הצמחים הנכון עבורכם, התייעצו עם נטורופתים או תזונאים והתחילו את הצום חזקים ובריאים יותר.


שנה טובה ובריאה וגמר חתימה טובה

 

שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
כל הזכויות שמורות ©2007-2017 Diets.co.il