הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - מורינגה
10/08/2017, מאת מיכל אור רודיך - דיאטנית
הצמח שקיבל תהילה מחודשת.
כשמדובר על מורינגה קשה לתאר את כל היתרונות הבריאותיים שלה.
מורינגה

משום שכל כמה שנים יוצאים מחקרים חדשים עם עוד השפעות חיוביות, עם עוד חומרים חדשים וחשובים שניתן להפיק ממנה ועל אנשים שמרגישים נפלא בזכות הצמח המיוחד הזה.

לפני מספר שבועות התפרסמו מספר כתבות על המורינגה. עץ הודי במקורו, שידוע בסגולותיו הרפואיות כבר מאות שנים. גם בארץ ידועה המורינגה לטיפול בדלקות, כולל דלקות מפרקים, טיפול תומך בסרטן, מחלות וירליות ועוד ועוד.
את האבקות והכמוסות של המורינגה עושים מעלים מיובשים המכילים למעלה מ 25% חלבון, מ 9 חומצות אמינו חיוניות, 31% סיבים, ויטמין A, ויטמין K, ויטמין E ומינרלים כמו סידן ברזל ומגנזיום.

לפי האקדמיה הבריטית לפסיכיאטריה עולה כי בכל רגע נתון יש לפחות אדם אחד מתוך חמישה שסובל מעייפות ואחד מתוך עשרה סובל מעייפות כרונית. 2-3 כפיות מורינגה ביום נמצאו יעילות לטפל בתופעה היות וכמות זו מספקת כמחצית מכמות הברזל היומית המומלצת וכשליש מכמות ויטמין A היומית הנדרשת יחד עם כמעט 20% מכמות המגנזיום המומלצת ליום. כל אלה יחד תומכים במשק הברזל ובהכנסת חמצן לתאי הגוף.
ויטמיני A ו-E ידועים בחשיבותם לעור. שימוש קבוע במורינגה באבקה או כמוסות מסייע לעור צעיר ונקי יותר.
אנטיאוקסידנטים רבים וחומרים יחודיים המבודדים מעלי המורינגה הראו יעילות מוכחת במחקרים קליניים בטיפול ובמניעת מגוון רחב מאוד של מחלות.
כך שתחייתה של המורינגה בכתבות בריאות הממליצות עליה – מבורך ובאמת חשוב.

לבריאות!

 

שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
כל הזכויות שמורות ©2007-2017 Diets.co.il