הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - 6 מזונות לעור חלק וצעיר
13/07/2017, מאת מיכל אור רודיך - דיאטנית
ימי קיץ שימשיים וחמים עם אחוזי לחות גבוהים, הם לא מתכון אידאלי לעור צעיר וחלק. לכן חשוב במיוחד מה שנשלב בתפריט יומי, מעבר לשתייה מרובה של מים, מי לימון או סודה.
6 מזונות לעור חלק וצעיר

הפעם 6 מזונות שיעזרו לנו לעבור את הקיץ עם עור בריא וצעיר יותר:

1. מלפפונים – מלפפונים עשירים במים ובמינרלים שיעזרו לשמור על איזון הלחות בעור.
2. אומגה 3 – סרדינים, מקרלים וסלמון הם דגים עם כמות טובה של חומצת שומן אומגה 3. חומצת שומן המסייעת לשמירת קרום תאים תקין (ממברנת תאים בכלל ותאי עור בפרט), מסייעת לבריאות העור ולמניעת דלקות.
3. יוגורט, כרוב חמוץ, פרוביוטיקה – פרוביוטיקה מסייעת לבריאות המעי, חיזוק מערכת החיסון, בריאות ותקינות העור.
4. שום – תבלין אנטי דלקתי, מסייע לניקוי העור, חיזוק מערכת החיסון ועוד
5. תבלינים ירוקים – בזיליקום, נענע, פטרוזיליה, אלפאלפא מכילים מינרלים רבים, כלורופיל, ויטמין סי וחומרים נוספים המסייעים לבריאות העור ומערכת החיסון.
6. אגוזי מלך-חופן אגוזי מלך ביום יוסיפו לתזונה חומצות שומן חיוניות, אנטיאוקסידנטים וסלניום, לעור בריא וגמיש.

שתיה מרובה של מים, מים עם נענע או לימון, סודה ותה ירוק יועילו לשמירה על לחות העור וגמישותו. חומצות שומן אומגה שלוש, אנטיאוקסידנטים ויטמינים ומינרלים יסייעו לחיזוק מערכת החיסון, בניית קולגן תקין ועיכוב תהליכי הזדקנות.


 

שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
כל הזכויות שמורות ©2007-2017 Diets.co.il