הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - 5 דברים לקחת לים
27/06/2017, מאת מיכל אור רודיך - דיאטנית
בחודשי הקיץ אנחנו הולכים לים דיי הרבה, עם או בלי הילדים. כשכל המשפחה מצטרפת, מתחילה גם חגיגת האוכל והעניין הופך ל"סיפור מסובך"
5 דברים לקחת לים

או שלוקחים את "כל הבית", או שקונים בים פיתות עם חומוס או פלפל, חטיפים בקיוסק או ארטיקים. שלא לדבר על בירה וקולה ...

איך אפשר להימנע מכל אלה, לשמור על דיאטה ובכל זאת להיות שבעים?
טיפ ראשון – כל מה שתחליטו לקחת לאכול – ארזו בשקיות זיפ-לוק קטנות. אם נארוז מנות קטנות כל מנה תאכל ולא יכנס חול מיותר. גם נהנה וגם לא נזרוק אוכל שנכנס אליו חול.
טיפ שני – הכינו מספר שקיות זיפ לוק קטנות ונפרדות עם קפיסי גזר, קולורבי חתוך, שקדים ואגוזים. כשיוצאים מהמים רעבים – הכל הולך...כך גם הירקות שבדרך כלל נשארים במקרר, נאכלים בשמחה.
טיפ שלישי – קופסאות קטנות של סלט אורז או סלט פסטה. נשארה לכם פסטה מאתמול, או אורז מלפני יומיים שאף אחד לא רוצה יותר- זה הזמן לערבב עם מעט אפונה, גזר גמדי או לבבות דקלים או ארטישוק, אפשר עם מלפפונים וגמבה, לערבב עם אורז או עם פסטה ולהעביר לכמה קופסאות קטנות. גם נאכל טוב ולא נזרק אוכל, גם בריא וגם לא צריך לקנות פיתות או אוכל אחר...
טיפ רביעי – שתיה... הביאו בקבוקי מים שהוספתם להם פלחי לימון ונענע ולמי שאוהב גם חתית ג'ינג'ר קטנה. גם טעים גם בריא וגם – לא משמין
והטיפ האחרון – טיפ חמישי – השתמשו בצידנית רכה שתהייה לכם פחות כבדה, הכניסו קרחון אחד או שניים ושמרו על הצידנית בצל עד כמה שאפשר.


ככה אפשר לעבור עת הקיץ והים עם הילדים ובלי קילוגרמים מיותרים!

 

שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
כל הזכויות שמורות ©2007-2017 Diets.co.il