הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - קפה ירוק
07/06/2017, מאת מיכל אור רודיך - דיאטנית
השבועות שאחרי חג שבועות, שופע המאכלים הטעימים, הם שבועות חשובים בהם חוזרים לגוף חטוב יותר, אכילה מאוזנת ונכונה יותר ושמירה על חילוף חומרים תקין כבסיס לירידה במשקל בצורה טובה ונכונה.
קפה ירוק

 אחת הדרכים המומלצות היא שילוב של קפה ירוק בתפריט היומי.

כמה טיפים שיכולים לסייע לנו במאמצים, במיוחד בתחילת הדרך לבגד ים או לבגדי הקיץ שממתינים לנו:
1. להקפיד על שתיית מים, לפחות 8 כוסות מים ביום. רצוי עם פלח לימון או טיפות לימון סחוט טבעי.
2. כף סובין שיבולת שועל אחת ביום, רצוי בבוקר או אחר הצהריים עם היוגורט או הסלט הטרי.
3. שינה – לפחות 6 עד 8 שעות שינה בלילה. למי שלא יכול להרשות לעצמו לישון רצוף לפחות 6 שעות, קחו פסק זמן של שעה אחת של מנוחה או שינה במהלך היום – או בצהריים או כשאתם חוזרים מהעבודה. לפעמים אפילו מנוחה של 15 דקות, בשכיבה, מבלי להקשיב למוסיקה או חדשות, בלי ספר ובלי הסחת דעת אחרת, יכולים להספיק.
4. קפה ירוק!


הקפה הירוק מסייע לירידה במשקל. הוא משפר את חילוף החומרים בגוף ומסייע לאיזון הסוכר. במחקרים קליניים שנעשו בשנים האחרונות, נמצא כי צריכת קפה ירוק, בין אם בכמוסות ובין אם בשתייה, עזר לירידה משמעותית בלץ הדם ושיפר את קצב הירידה במשק באחוזים רבים לעומת תזונה מאוזנת ללא קפה ירוק. עוד נמצא כי בקפה ירוק ישנם אנטיאוקסידנטים המסייעים לחיזוק מערכת החיסון.
בהצלחה!


 

שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
כל הזכויות שמורות ©2007-2017 Diets.co.il