הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - גל גדות כוונדר וומן
11/06/2017, מאת איריס לקנר
איך היא עשתה זאת?
היא ללא ספק, הישראלית המצליחה ביותר בהוליווד, עם פרסום עולמי עצום בעקבות הפיכתה לוונדר וומן האולטימטיבית, וכמה סמלי העניין שהוונדר וומן הקולנועית הראשונה היא משלנו...?! פייר, מחמם את הלב!
גל גדות כוונדר וומן

היא רק בת 32 וכבר הספיקה להשתתף ב – 14 סרטים – מתוכם אחד ישראלי ("שושנה חלוץ מרכזי") ו – 13 הוליוודיים: "מהיר ועצבני 4,5,6,7", "דייט ליילי", "כמו יום ולילה", "999", "קרימינל", "השכנים של ג'ונס", "באטמן נגד סופרמן", "ליגת הצדק – חלק 1+2" וכמובן... הכוכבת הראשית ב"וונדר וומן" שיצא ממש בימים אלו לבתי הקולנוע.
גדות היא נשואה ואימא לשתיים ונראית פשוט מיליון דולר גם בהתחשב בעובדה זו וגם באופן כללי (אגב, בחלק מצילומי הסרט, "וונדר וומן", הייתה כבר בהריון בחודש חמישי)!
יש לה נתוני פתיחה טובים: היא טמירה ורזה במקור ומסוג הנשים שיכולות לאכול מה שבא להן ו... לא בהכרח ייראו אך היא גם לא מפריזה.


ורגע לפני הדיאטה והאימונים שעשתה לקראת תפקידה הגדול, נציין שבשנת 2004 זכתה בתואר מלכת היופי של ישראל, פצחה בקריירת דוגמנות משגשגת עם הופעה במיטב המגזינים הגדולים בעולם ("מקסים", "מארי קלייר" ונוספים), קמפיינים מדוברים ולא מעט חברות שבחרו בה להיות הפרזנטורית שלהם בתקופות שונות, כגון: "קסטרו", "גוצ'י", "אירוקה", " Huawei"", "מיס סיקסטי" ועוד.


SO -  לקראת גילומה את הגיבורה האולטימטיבית, היא החלה במסכת שלמה של הכנות מוקפדות להפוך מרזונת לשרירית ומעוצבת כיאה לאישה החזקה אותה היא מגלמת.

מבחינת דיאטה, היא עזבה בצד עינוגים כמו צ'יזבורגר, שוקולד וגלידות (רוב הזמן) לטובת תזונה עם דגש על סיבים תזונתיים, ירקות ירוקים, חלבונים ופירות. העיקר – מבחינתה – הוא לא לוותר לחלוטין על מה שאתה אוהב כי אם לשלוט בכמויות ובמינונים של מה שאתה אוכל.
אלמנט חשוב אחר שהייתה חייבת להכניס לתזונה הוא תייה של גלון מים ביום!
במסגרת הראיונות הרבים שהיא מעניקה, יוצא לה להעניק לא מעט טיפים גם בכיוון התזונתי למעריציה ההולכים וגדלים בכל רחבי העולם. למשל: להימנע ממזונות ש"מנפחים" אפילו שיש להם סגולות נהדרות אחרות, דוגמת: ברוקולי, כרובית וקייל.
את אלו ניתן להמיר בפאפיה ואננס. כמו כן, בהיבט זה היא מציעה ליישם עצה שנתנו גם לה והיא: לאכול לאט. ללעוס כמו שצריך את האוכל כי אחרת, כשאוכלים מהר, בולעים גם עוד אוויר בדרך ואת זה אנחנו ממש לא רוצים.
עוד היא מציעה טריק נחמד המסייע בלמצק את הגוף ע"י ספיגת הנוזלים באמצעות אמבטיית מלח מיוחדת שכדאי לשקוע בה לכחצי שעה – אך רק לפני אירוע מיוחד כזה או אחר ובטח שלא על בסיס קבוע.


ומה עם כושר? וואוו... כאן היה לה משטר לאורך תקופה לא מבוטלת על מנת להגיע לתוצאות המרשימות של איך שהיא נראית על גבי הפוסטרים, בסרט ובחיים.
קודם כל, היא מציעה לנצל כל מקום בו נמצאים לטובת כושר והיא מעניקה דוגמאות ממה שהיא עושה: אם היא נמצאת במקום קר, היא תתאמן בחדר. אם אין מכון כושר בסביבה, היא תצא לרכב על אופניים, אם יש ים או בריכה באזור, היא תצא לשחות וכן הלאה...
ומה כוללים האימונים שלה?
שעה של אימון ביום – 7 ימים בשבוע עם : קיקבוקסינג, אומנויות לחימה, סייף, ג'יאוג'יצו, TRX, פילאטיס, אימוני כוח, טיפוס הרים, כפיפות מכל הסוגים, ספינינג, חתירה ושחייה. והכל עם מאמן צמוד (לצד מי שהכין לה את הארוחות באותה תקופת הכנה).
כמו כן, היא מבינה את חשיבות השינה ומס' השעות שישנים כדי להגיע לתוצאות טובות... (לפחות 8 שעות).

.


 

שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
כל הזכויות שמורות ©2007-2017 Diets.co.il