הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - אליס טליוני צרפתיה על הגובה
02/05/2017, מאת איריס לקנר
יש לה נתונים פיזים מרשימים אך גם דרך לשמור עליהם.
הכוכבת משלבת בין אימוני כושר לדיאטה המתאימה לקצב יומה ומשתדלת לשמור על איזון נכון.
אליס טליוני צרפתיה על הגובה

אליס טליוני, הכוכבת הצרפתייה הטמירה (1.77 מ') שבתה אותי כבר מהרגע שראיתי אותה בקומדיה המצליחה, "מאהב בהשאלה", ומאז שיחקה בסרטים כמו: "להישאר בחיים", "הפנתר הוורוד", "השכלה גבוהה" ובעוד כחודש וחצי תגיח שוב עם הסרט הצרפתי הארומטי, "בציר ראשון".


היא בכלל החלה כפסנתרנית ועל מנת להתגבר על הביישנות שלה ברסיטלים מול קהל, לקחה שיעורי תיאטרון אך אז נשבתה בקסם המשחק והמשיכה לכייון הזה. בין לבין גם הספיקה לדגמן ולהפוך למיס קורסיקה ופעמים רבות נראית כמו סופר מודל.


היא כיום בת 40 וחיה עם בן זוג לא פחות יפה ממנה, השחקן – לורן דלהוז – ממנו יש לה ילדה משותפת וילד ממערכת יחסים נוספת שהייתה לה עם ג'וסלין קווירין שנפטר.
יש לה נתונים פיזים מרשימים אך גם דרך לשמור עליהם.
הכוכבת משלבת בין אימוני כושר לתזונה המתאימה לקצב יומה ומשתדלת מאוד לשמור על איזון נכון.
בין ג'וגינג לרכיבה על אופניים, בין שחייה ליוגה ובין ספינינג לפילאטיס – היא בוחרת אילו פעילויות היא מבצעת להנאתה הכפולה עם הילדים ולפעמים גם יחד עם הבעל ואילו פעילויות היא משקיעה בהן זמן איכות עם עצמה.


לפעמים היא נכנסת לתוכניות מואצות (ולא קלות בכלל) של 12 שבועות לקראת תפקיד מסוים או אחרי הלידות שלה, אך תמיד "חוזרת למוטב" להרגלים המבוססים שלה.
טליוני מקפידה על מספר ארוחות קטנות ביום המספקים לה את כל אבות המזון, וכך היא גם מחנכת את ילדיה. לפני ארוחת הבוקר היא נוהגת לשתות מים פושרים עם לימון. ארוחת הבוקר שלה מבוססת ירקות טריים ומוצרים מחלב עיזים או שיבולת שועל עם תפוח ירוק ומעט סילאן. לארוחת ביניים היא תצרוך גרנולה עם יוגורט או חצי אשכולית. בארוחת הצהריים תשתדל לאכול סלטים עם דג בגריל או תבשיל הודו או נתח בשר מושרה בירקות שורש. לכל ארוחת צהריים תתלווה גם כוס יין אדום.
אחר הצהריים היא תצרוך שקדים, אגוזי מלך ופירות יבשים ולארוחת הערב תבחר לאכול מרק או ביצה עם ירקות מאודים או טונה או סלמון בגריל – תלוי מה אכלה בארוחת הצהריים.


היא משתדלת להימנע מפחמימות (אם כן, אז רק מורכבות) וסוכרים במידת האפשר ומלווה את תזונתה במספר תוספים : 2 כפות שמן פשתן ביום, ויטמין B12 ולפעמים אף פנתה לכמוסות המבוססות על צמח הגרסיניה קמבוג'יה כדי להאיץ חילוף חומרים ולהפחית עלייה במשקל.


 

שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
כל הזכויות שמורות ©2007-2017 Diets.co.il