הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - סופיה לורן - יפיפייה שלא נס ליחה
11/01/2017, מאת איריס לקנר
הכוכבת האיטלקייה המדהימה היא אחת הדוגמאות הבולטות של עולם הבידור כיצד מישהי מצליחה לתחזק את יופייה – פניה וגופה בכל גיל ולהוות מופת לכל מעריצותיה ומעריציה ברחבי העולם.
סופיה לורן - יפיפייה שלא נס ליחה

הכוכבת האיטלקייה המדהימה היא אחת הדוגמאות הבולטות של עולם הבידור כיצד מישהי מצליחה לתחזק את יופייה – פניה וגופה בכל גיל ולהוות מופת לכל מעריצותיה ומעריציה ברחבי העולם.

היא החלה לשחק בסרטים לצדו של מרצ'לו מסטרויאני ובהמשך קיבלה חיבוק חם מהוליווד – שם הופיעה לצידם של קרי גרנט, פרנק סינטרה, מרלון ברנדו, אנתוני פרקינס, פיטר סלרס, פול ניומן, ריצ'רד ברטון וגם זכתה באוסקר בשנת 1962.
כיצד הכל התחיל?
סופיה השתתפה כבר בגיל 14 בתחרות מלכת היופי של איטליה אך לא זכתה בפרס. יחד עם זאת, צדה את עיניהם של מפיקים וכך החלה את קריירת המשחק הקולנועית שלה כבר בגיל 16. הייתה זו הופעתה בגיל 17 בסרט שצולם ברומא שהזניק את פרסומה. ואז – מלבד הסרטים, שימשה גם דוגמנית עבור חוברות רומנטיות מצוירות ומאוחר יותר עבור חברות קוסמטיקה ואופנה מובילות בעולם.
את יופייה האקזוטי היא משמרת באמצעות שימוש בשמן זית גם לפניה וגם לגופה (בתוך האמבטיה) אך לא פוסחת על אוכל המתובל בשמן זית גם כן.

לסופיה לורן יש מה שהיא קוראת לה: "גישה שפויה לחיים".
היא לא אוכלת יותר מדיי ומשתדלת לא לעלות במשקל. לורן נוהגת לאכול מנות קטנות עם צריכה מוגברת של פירות וירקות ואוכל טרי ומבושל במקום, מידי יומיים היא אוכלת אננס שלם וגם מאכלים אהובים עליה שלא תמיד באים בהלימה אחת עם המושג "דיאטה" אך טעימה מהם מידי פעם לא תהפוך – לפיה – את הקערה על פיה.
היא לא מעשנת, לא שותה אלכוהול (למעט 3 פעמים בשנה: בערב השנה החדשה ובימי ההולדת של בניה), אלא, מיצים סחוטים טרי.
ויש לה גם עיקרון מנחה רב שנים שהצליח להוכיח את עצמו: פעם בחודש, היא נכנסת לדיאטה של שלושה ימים של ספירת קלוריות מוקפדת.
על מה מוותרים כאן? על גבינות ורטבים.
ומה היא כוללת? לא תאמינו... פסטה מקמח דורום.

וכך נראה תפריט הדיאטה:
יום 1 -
א. בוקר: 150 גרם מיץ תפוזים, 2 ביצים קשות.
א. צהריים: סלט ירקות, 100 גרם הודו בתנור עם חצי בטטה בינונית.
א. ערב : 130 גרם של פסטה עם שרימפס וסלט תרד בתיבול שמן זית.
            ולקינוח: אפרסק אחד.
ארוחות ביניים: אין !
יום 2 -
א. בוקר: מוזלי עם חלב שקדים
א. צהריים: סלט ירקות עם גבינת פטה רזה
א. ערב: 130 גרם פסטה עם פילה עוף וסלט ירוק בתיבול שמן זית.
            לקינוח: אגס אחד.
יום 3 -
א. בוקר: טוסט עם סלמון מעושן
א. צהריים: 120 גרם סלט עוף
א. ערב: 150 גרם לזניה עם סלט ירוק בתיבול של לימון.
            לקינוח: תפוח ירוק חמוץ אחד.

ומה עוד? התעמלות בוקר של חצי שעה מתיחות והליכה קלה מידי יום ומקלחת קרה שלטענתה שומרת על ... יציבת החזה !
לישון היא הולכת מידי ערב בשעה 23.00 ובכך מבטיחה לעצמה את שנת היופי שלה.

בראבו !


 

שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
כל הזכויות שמורות ©2007-2017 Diets.co.il