הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - הספירה לאחור התחילה...
21/12/2016, מאת איריס לקנר
אוסקר 2017 נמצא במרחק חודשיים וחצי
עונת הטקסים נפתחה רשמית עם טקס פרסי המבקרים והכוכבות (בעיקר) כבר במתח ובלחצים אחרונים לקראת ההופעות שלהן על השטיח האדום ועל הבמות הנוצצות.
הספירה לאחור התחילה...

יש כאלו שהיו חרוצות והתחילו "מבעוד מועד". האחרות מיישרות קו ממש בימים אלו. והשנה החידוש הוא שקיימת "שיטה" לכל זמן בו מוצאת לנכון כוכבת זו או אחרת לקחת את עצמה בידיים.

ומה זה אומר?
נניח שנזכרת חודש ימים לפני הטקס המיוחל
בשלב הזה, כל כוכבת כבר יודעת מה תהיה שמלת האוסקר ובאילו שמלות אחרות היא שוקלת "להגיח" ליר הטקסים. אז היא תלבש את האוטפיט, תקרא למאמן האישי שלה – בין אם הקבוע ובים אם זה שנבחר למטרה זו בלבד בספרינט, ותבדוק יחד איתו על אילו אזורים צריך לעבוד. אם המצב לא מזהיר, אמרה אחת ממאמנות הכוכבות בראיון, מתחילים עם אימוני קרב, ספינינג ואימוני אירובי משולבים ביוגה או אימון "מעצב" אחר.
אם הגוף כבר נראה טוב למדי, ניתן "לנוח על זרי הדפנה" עם אימון של 20 דקות 3 פעמים בשבוע. אם הולכים על אופציה של שמלת סטרפלס, יש כוכבות הבוחרות שהמאמן/ת האישיים יעשו להם השכמה מידי בוקר עם אימוני ספרינטים ומשקולות כדי לחטב למקסימום את פלג הגוף העליון.

ודיאטה? רובן מעדיפות לקחת שף פרטים שיבשל עבורן ארוחות בריאות בתקופה זו כדי שהן לא תאלצנה להתמודד עם עוד תכנונים בימים אלו... (מפונקות שבא לבכות...)
אחרות לוקחות שירותי ארוחות דיאטטיות מוכנות המגיעות מידי יום בבוקר בקופסאות עם ארבע ארוחות מזינות.
ולמטורפות לדבר, יש גם מי שבוחרת בשיטה של ניקוז לימפטי ושאיבות...

עבור אלו הנזכרות שלושה שבועות לפני טקס חשוב או הטקס החשוב, מציע בוב הארפר שיטה משולבת: צמצום רציני בכמות הקלוריות היומית – 800 לנשים ו – 1,200 לגברים.
את הפחמימות המורכבות הוא מציע להשאיר לארוחת הבוקר בלבד, להימנע מאלכוהול, להפחית בכמויות הנתרן ולהרבות באכילה של ירקות על כל צורה.
בהתייחס לאימוני הכושר, הוא מציע אימון אירובי יומי של 45 דקות ועדיף לעשותו בבוקר לפני שמתחילים לאכול. הארפר טוען שעשה מחקר בנושא ומצא כי אנשים המתאמנים על הבוקר לפני ארוחה, נוטים להחזיק מעמד עם דיאטות לאורך זמן, לשרוף יותר שומנים ולהוריד יותר במשקל. לכל אלו הוא ממליץ להוסיף צריכה יומית של כדור שמן דגים המסייע בחילוף החומרים וחיזוק המערכת החיסונית.

 

שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
כל הזכויות שמורות ©2007-2017 Diets.co.il