הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - אנדרו גארפילד הוא "הסרבן" של גיבסון
15/11/2016, מאת איריס לקנר
אנדרו גארפילד בן ה- 33
היהודי (שהיה במקור גורפינקל עד שסבו שינה את שם המשפחה על מנת שיישמע יותר אמריקני) האמריקני-בריטי הוא אחד השחקנים הצעירים העולים כיום בהוליווד,
אנדרו גארפילד הוא

עם השתתפות בסרטים חשובים דוגמת : "BOY A " – שהיה לפריצה הגדולה הראשונה, "כמו אריות לכבשים" לצידם של מריל סטריפ ורוברט רדפורד, "נערת בולין האחרת", "הרשת החברתית" – עליו כבר היה מועמד לפרס גלובוס הזהב, להיטים כמו: "ספיידרמן המופלא" ו"ספיידרמן המופלא 2" ובימים אלו ממש מגלם את תפקיד הסרבן המצפוני בסרטו המדובר של מל גיבסון.
מבין חבריו בני גילו ומעמדו, נחשב ל"ילד הטוב" ודואג להתכונן היטב לתפקידיו – הן רגשית והן פיזית. לאחר שחווה אימונים לקראת תפקיד פיזי במיוחד כספיידרמן, הגיע להתאמן כדי שיהיו לו הכוחות הדרושים לסחוב חיילים פצועים בסרטו החדש האחרון.

הוא אמנם נראה צנום מאוד (גובה: 180 ס"מ, משקל: 74 ק"ג) ואלו נתוניו הבסיסיים, אך למען התפקיד הנכון שינה מהרגליו התזונתיים שכללו לא מעט ג'אנק פוד (המבורגרים וצ'יפס) וגם לחם, פסטה ושוקולד לטובת תזונה בריאה יותר הכוללת: סושי, סלמון, טונה, בשר הודו, חזה עוף, חמאת בוטנים, טופו, ירקות מאודים וכו' כדי שתתאים לאימונים  לקראת החוזק הרצוי וגם נטל שורה שלמה של תוספי מזון – בעיקר חלבונים.

אומנם כילד התנסה בהתעמלות קרקע, זהו לא כיוון בו התמיד וגארפילד לא נמנה בין "המטורפים לדבר". גם אביו שהיה פרק זמן בילדותו מאמן שחייה, הפציר בו שיתמקצע אך הילד לא היה בעניין.
כאשר נכנס לתמונה המאמן האישי, ארמנדו אלארקון, נכנס גארפילד למערכת מסודרת של אימונים חמש פעמים בשבוע כאשר כל אימון נמשך לפחות 45 דקות מתוכם השלישי הראשון כלל חימום אינטנסיבי להגברת סיבולת לב ריאה שלו.
אימוניו החלו עם פילאטיס על מנת לחזק את שרירי הליבה ולהרחיב את טווח התנועה, ואחר כך עבר לאימונים פלוימטריים שכללו דילוגי חבל, תרגילי אגרוף, ניתורים, ריצות ספרינט, כפיפות גב ובטן וכל תרגיל נוסף שסייע בידיו להגביר את יכולתו למהירות וחיזוק כל קבוצות השרירים בגוף.
המאמן שלו חילק את אימוניו של גארפילד לשניים: החלק הראשון התמקד בחיזוק ופיתוח חלק גופו העליון והחלק השני התמקד בחיזוק פלג גופו התחתון.
לשם כך, התאמן השחקן עם משקלים שונים של משקולות מסוגים שונים, עבד עם מתקני חתירה, ביצע כפיפות ידיים ואפילו חזר לכמה מהתרגילים אותם הספיק להכיר כילד על מזרן התעמלות הקרקע. על מנת להרגיע את הגוף מהאימונים, הומלץ לגארפילד להתחיל לתרגל גם יוגה.

 

שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
כל הזכויות שמורות ©2007-2017 Diets.co.il