הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - תפריט 1500 קלוריות ליום פיקניק
17/04/2012, מאת רותי ברקן מנחת קבוצות תמיכה לדיאטה
תפריט דיאטה מצויין ליוצאים לארוחה בפארק "על האש"
היות שהיו כבר ימים חמים ונעימים אפשר כבר לחשוב על יציאה לפארקים ועל המנגל הבא
תפריט 1500  קלוריות ליום פיקניק

יום העצמאות בפתח. אנחנו כבר אחרי הפסח. חלקנו עבר את החג בשלום וחלקנו, אולי, עלה מעט במשקל. אם נתמיד, נמשיך לשמור, הנזק יהיה קטן! את זה צריך לזכור. אם נחליט שמפסיקים לשמור – כל מה שעשינו לפני החג, כל מה שטרחנו להוריד במשקל – ירד לטמיון. לא חבל?

אפשר לצאת לפארקים, אפשר גם לאכול "על האש". מומלץ רק לזכור ש"הרביצה" עם חברים ליד האוכל מקשה עלינו לשמור, לאכול פחות. אפשר, לעומת זאת, לשחק עם הילדים,משחקי כדור, משחקי ריצה, רכיבה על אופניים – העיקר לא לשבת במקום אחד ולנשנש. ובארוחה – לאכול כמעט כמו כולם. רק צריך לשים לב לכמויות. אתם גם מכירים את הפתגם – מי שטורח היום שישי נהנה בשבת. נכון? אז לאוהבי הפיתות מומלץ להכין גם פיתה קלה
 מי שלא טרח – יכול לאכול רבע פיתה רגילה ובשבילי זה לעג לרש. אני מיד מוותרת עליה.
לטרוח הכוונה גם לדאוג להביא כדור או מספר כדורים למשחק, גם לדאוג לחבל או דלגיות, אולי להכין אוהל משחק לילדים, אולי גם לזכור לקחת אופניים. אולי אפשר לעשות טורניר כדורגל בין המשפחות, אולי תחרות ריצה בין הילדים ובין הוריהם, אולי נלמד את הילדים משחקים שאנו ההורים מכירים מילדתנו והם לא מכירים כלל, כמו משחק מחניים, דיגליים וכד'. הילדים מאוד שמחים להכיר את הילדות של הוריהם ומה כיף יותר מלשחק יחד???

ובלי אוכל הרי אין טעם לפיקניק. נכון? אז יש גם תפריט נחמד, העיקר שיהיה בכיף!


ארוחת בוקר – 2 פרוסות לחם קל עם 1 כף גבינה עד 5% שומן.


ארוחת ביניים – 2 פרוסות לחם קל עם חרדל ו -  2 פרוסות  פסטרמה  וירקות
פרי – תפוז  או פרי אהוב אחר (אני מאד אוהבת אפרסמון.)

ארוחת צהרים – " על האש"

פיתה קלה מקמח מלא עם 1 כף חומוס וכף טחינה מוכנה

2 שיפודי פרגית וקבאב אחד וסלטים כמה שרוצים. אפשר להכין שיפודי ירקות על האש אפשר סלטים חיים העיקר שיהיו המון ירקות. ולקינוח קפה או תה בכיף.

ארוחת ביניים – חטיף אנרגי עד 100 קל'  עם כוס תה צמחים טעים.

ארוחת ערב – סלט ירקות עם כף טחינה מוכנה עם ביצה ו2 פרוסות לחם קל

3  כפות גרנולה ללא סוכר עם יוגורט עד 1.5% שומן 
 
ארוחת לילה – מנת פרי כמו תפוח עץ או בננה קטנה.

במשך היום, כמו תמיד עשר או יותר כוסות מים או שתייה דלת קלוריות וירקות חיים ללא הגבלה. מומלץ להתחיל כל ארוחה עם ירקות חתוכים, ירקות מוקפצים,  אנטי פסטי וכד'

שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
כל הזכויות שמורות ©2007-2017 Diets.co.il