הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
כתבה - תפריט 1200 קלוריות ליום פיקניק
17/04/2012, מאת רותי ברקן מנחת קבוצות תמיכה לדיאטה
תפריט דיאטה מצויין ליוצאים לארוחה בפארק "על האש"
היות שהיו כבר ימים חמים ונעימים אפשר כבר לחשוב על יציאה לפארקים ועל המנגל הבא
תפריט 1200 קלוריות ליום פיקניק

והרי יום העצמאות שלנו הפך לחג של "על האש". אפשר לצאת לפארקים, לשחק עם הילדים,משחקי כדור, משחקי ריצה, רכיבה על אופניים – העיקר לא לשבת במקום, לא לרבוץ  ולנשנש. ובארוחה – לאכול כמעט כמו כולם. רק צריך לשים לב לכמויות. אתם גם מכירים את הפתגם – מי שטורח היום שישי נהנה בשבת. נכון? אז לאוהבי הפיתות מומלץ להכין פיתה קלה .
מי שלא טרח – יכול לאכול רבע פיתה רגילה ובשבילי זה לעג לרש. אני מיד מוותרת עליה. תאמינו לי – הכי טעים בלי לחם בכלל רק בשר עם סלטים וירקות.

ארוחת בוקר – 2 פרוסות לחם קל עם 1 כף גבינה עד 5% שומן.

ארוחת ביניים –  פרי אהוב  בעונה זו מתאים תפוז, או מנדרינה או תפוח עץ (אני אוהבת את ה"פינק ליידי").

ארוחת צהרים – " על האש"
מתחילים עם סלטי ירקות או  ירקות חיים, או אנטי פסטי,או ירקות חתוכים.
פיתה קלה מקמח מלא עם 1 כף חומוס וכף טחינה מוכנ
שיפוד פרגית וקבאב אחד וסלטים כמה שרוצים. אפשר להכין שיפודי ירקות על האש אפשר סלטים חיים העיקר שיהיו המון ירקות. ולקינוח קפה או תה בכיף.


ארוחת ביניים –כוס תה צמחים עם פרי נוסף – כוס תותים או כוס קטנה סלט פירות.


ארוחת ערב – סלט ירקות עם כף טחינה מוכנה או כפית שמן זית  ו2 פרוסות לחם קל עם כף גבינה לבנה עד 5% שומן.

 
ארוחת לילה – מנת פרי כמו תפוח עץ או בננה קטנה, או לחילופין מעדן דל קלוריות או ארטיק דיאיט..

במשך היום, כמו תמיד עשר או יותר כוסות מים או שתייה דלת קלוריות וירקות חיים כל פעם שרעבים. (אפשר עד 1 ק"ג ביום.  מומלץ להתחיל כל ארוחה עם ירקות חתוכים, ירקות מוקפצים,  אנטי פסטי וכד'

שלח לחבר | הדפסה | חזרה למעלה
תגובות:
כל הזכויות שמורות ©2007-2017 Diets.co.il