ג'סיקה לאנג כוכבת ללא הפסקה

25/04/2017, מאת איריס לקנר

הכוכבת ההוליוודית החוגגת בימים אלו יום הולדת 68,

לאנג היא בעלת מודעות גבוהה מאוד לכל נושא המראה והגיל ומקפידה לשמור על עצמה חטובה וסקסית.

ג'סיקה לאנג כוכבת ללא הפסקה

היא מחזיקה בביתה כבר שני פסלוני אוסקר על תפקידיה בסרטים: "טוטסי" ו"שמיים כחולים" לצד 6 מועמדויות נכבדות, ארבעה פרסי גלובוס הזהב ("קינג קונג", "חשמלית ושמה תשוקה", "שמיים כחולים" ו"אימה אמריקנית"), 2 פרסי אמי ופרס טוני אחד ומככבת בימים אלו גם על המסך הגדול לצידה של שירלי מק'ליין בסרט: "לחגוג את החיים" וגם על המסך הקטן באנתולוגיה: "אויבות" – שם היא מגלמת אגדה הוליוודית אחרת, ג'ואן קרופורד והיא תמיד חטובה וסקסית.
לאנג שמוצאה פיני ופולני היא לא מחסידות הניתוחים הפלסטיים או הבוטוקסים וכבר אימא לשלושה ילדים בוגרים -  בת מיחסיה עם הרקדן הרוסי המהולל, מיכאיל ברישניקוב ושניים מנישואיה לשחקן, סם שפרד.
יחד עם זאת, לאנג היא בעלת מודעות גבוהה מאוד לכל נושא המראה והגיל ומקפידה לשמור על עצמה במספר אופנים.
ראשית, היא מחסידות הוויטמינים והתוספים – אותם היא נוהגת לקחת לפעמים גם באמצעות טבליות, אך בעיקר דרך מזונות. למשל:
ויטמין  D – באמצעות הוספה של דג סלמון נא, ביצים קשות ופיטריות שיטאקי לתפריט אך גם נטילה של טיפות ויטמין פעמיים בשבוע. על כל היבט החשיפה לשמש כדי לקבל אותו היא מוותרת מראש על מנת לשמור על עורה מפני נזקי כתמים או קמטוטים.

סידן – על פני צריכה של מוצרי חלב, היא מעדיפה לקבל את הסידן מהצומח: שעועית אדומה, שעועית ירוקה, עדשים ותאנים מיובשות.

פרוביוטיקה –  צורכת גם על ידי אכילה של יוגורט וריביון וגם כרוב כבוש מידי פעם או קימצ'י אך בעיקר מנטילה של תוסף.

אומגה 3 –  בהיבט זה של התפריט היא מצהירה עד כמה גדולה הנאתה כי מזונות עם מקורות עשירים באומגה 3 כוללים דג סלמון (והיא אוהבת לאכול אותו אפוי בתנור או עשוי על הגריל), סרדינים, פירות ים, זרעי פשתן – אותם משלבים בסלטים ואגוזי מלך הטובים גם לתפקוד הלב.

מגנזיום – לאנג תשלב כאן אכילה של תרד, שקדים, קשיו, שעועית שחורה, קינואה, דלעת (במרקים שהיא אוהבת להכין), שומשום וגרעיני חמניה.
שתיית מים – כאן לאנג מקפידה על שתיית 13 כוסות מים ביום כבר מגיל 22 בעצת אימה.


מבחינת כושר, לאנג היא מחסידות השחייה והפילאטיס וכאשר הייתה צעירה יותר הרבתה בריקוד, אירובי וג'וגינג.