הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
טיפים

היא גם מסייעת לעור בריא ויש עדויות מחקריות שחומצה לאורית מסייעת לאיזון רמות כולסטרול ומעודדת יצירת "כולסטרול טוב".
ארוחת בוקר.
האם אפשר לאכול ארוחת בוקר דיאטטית בית קפה או מסעדה?
תזונה נכונה
אכילה בריאה – מהי ?:
אנחנו שומרי הסף, המחליטים איזה מזון נכנס למטבח. ניתן לילדינו מגוון מזונות בריאים, ונאפשר להם לבחור מה הם רוצים לאכול וכמה הם רוצים מהמזון אותו אנו מציעים להם.
פורים בפתח. האם כדאי להיכנס למתח?
משנכנס אדר מרבין בשמחה
במחקרים אשר בדקו את הקשר בין מצב הרוח לבין איכות החיים, גילו שבריאותם ואיכות חייהם של אנשים שמחים וחיכניים עולה לאין שיעור על זאת של אנשים רציניים ועצובים.
הלחם – מה כדאי ומה כדאי פחות.

האם לחם קל הוא קל באמת? האם הוא בריא? האם כדאי להשקיע כסף רב כל כך בלחם מהסוג הזה?
כריכים מחייכים.
כריכי בריאות - ארוחת כריך מומלצת למי שעושה דיאטה.
כריך אינו בהכרח פצצת קלוריות, אני מציעה לאנשים לאכול כריכים בעבודה או אפילו בבית גם טעים וגם משביע והחשוב ביותר בריא .
המלח – אויב העם!
קשה בלעדיו וקשה גם איתו. נדמה כי אין מאכל טעים בלעדיו, והרבה ממנו – גורם לעליה בלחץ הדם.
למען הדיוק – הנתרן שבמלח – הוא מהווה את גורם הסיכון. מחקרים מראים שבארצנו יש מה לשפר בנושא זה.
מטרה.
כיצד להשיג מטרות.
ולאילו מטרות יש לשאוף בתהליך הדיאטה.
כל הזכויות שמורות ©2007-2018 Diets.co.il