הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
טיפים

היא גם מסייעת לעור בריא ויש עדויות מחקריות שחומצה לאורית מסייעת לאיזון רמות כולסטרול ומעודדת יצירת "כולסטרול טוב".
הנוער בקיץ – לאן פננו מועדות?
החופש הגדול הגיע.אין לימודים, ישנים יותר, מבלים יותר, הולכים לים, נפגשים עם חברים ו.... אוכלים יותר ! ומה עם דיאטה?
מה כדאי לעשות כדי לא לעלות במשקל במהלך החופש הגדול?
המיזלי ו
ומה הכוונה במאכל הנקרא מיזלי ?
כבר שנים רבות שאנשים מדברים על זהו יוגורט והמדקדקים מדברים על יוגורט מחלב עיזים. גראנולה עם קוביות פרי טרי, הבריאות הנרכשת כתוצאה מאכילת מיזלי.
האוכל, אנחנו והרכיבה על אופניים.

חשוב לאכול פחמימות לפני אימוני סיבולת ולפני מצבים של עלייה בטמפרטורת הגוף, על מנת להימנע ממצבים שבהם מידלדלים מאגרי האנרגיה (פחמימות).
חטיפי אנרגיה, חטיפי בריאות וגרנולה בר
עד כמה הם באמת בריאים?
חטיפי אנרגיה, חטיפי בריאות, גרנולה בר, מצויים בשפע מזה זמן רב בתעשיית המזון. במקור הם נוצרו על מנת לספק לאתלטים את תוספת האנרגיה לה נזקקו בעת ביצוע אימונים ותחרויות לטווח ארוך.
לי יש חילוף חומרים איטי...
מכירים את הטיעון הזה ? מהיום ניתן לבדוק אותו ולאמת או לשלול את הטענה!
הקטניות
איך לאכול קטניות ולא להבריח את בני הבית!
הקטניות מקבלות לאחרונה מקום של כבוד במטבח המערבי שמקפיד על תזונה נכונה, וכל מי שרוצה לרזות או לשמור על משקלו מוזמן להכניס לתפריט יומי הכולל עדשים, אפונה, חומוס, שעועית ועוד גרגירים.
רוצים לרזות ? אל תאכלו פחות מידי.
הרבה פעמים הרוצים לרדת אוכלים פחות מידי
מי שאוכל מעט מידי לא יורד יותר במשקל.
כל הזכויות שמורות ©2007-2018 Diets.co.il