הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
טיפים

היא גם מסייעת לעור בריא ויש עדויות מחקריות שחומצה לאורית מסייעת לאיזון רמות כולסטרול ומעודדת יצירת "כולסטרול טוב".
פירות הקיץ - ברכה או קללה?
אין ספק שפירות הקיץ בארצנו הם מהטעימים בעולם. אין ספק שמבחר הפירות המצוי בשווקים ממש מדהים.
הפירות מיוחדים ובריאים. אין כמו פרי להנאה, לבריאות, לפינוק, לאירוח, לקינוח ובעצם לכל מטרה אך אין ספק גם שיש בפירות הרבה סוכרים, לא מעט קלוריות והם לפעמים משמשים כמוקש לדיאטה שלנו.
טיפ חשוב לירידה במשקל.

מידע רב מופץ בנושא ירידה במשקל, בכתבה זו ננסה לעשות סדר בנושא .
איך לשמור על המשקל בחופש הגדול
הילדים כבר ייצאו לחופשה. חופשה לה הם חכו מאד.
גם המורים נושמים לרווחה ובפרט אחרי החודש האחרון של שנת הלימודים. זר לא יבין זאת! אך כאשר הילדים כבר "מריחים " את החופשה הגדולה הם מתחילים להיות קצרי רוח וחסרי סבלנות וממש קשה ללמדם.
טיפים שונים בנוגע לדגים.
דגים הם מאכל בריא, מומלץ בחום.
דגים נחשבים כחלבון האולטימטיבי בזמנים של שאיפה לרדת במשקל. יש בו בדג חלבון מעולה, מעט שומן וברבים מהם נמצא גם את השומן הבריא והחשוב, שאין לנו כמעט מקורות אחרים כדי להשיגו - אומגה 3.
רוצים לאכול פחות?
קיימות מספר דרכים קלות לביצוע שגורמות לנו לאכול פחות.
בואו ננסה להשתמש בהן כדי לרדת במשקל ולשמור על המשקל החדש!
טיפ להרזיה
אחד הטיפים החשובים ובעיניי גם בין הקשים ביותר לביצוע הוא להשאיר אוכל בצלחת.
כלל זהב - מומלץ לאכול 70%-80% מהמנות ששמנו בצלחת שלנו.
רשמתי רזיתי
כמה פשוט ככה קל, לרדת במשקל
כמה פעמים שמעתי ש"אני לא אוכלת כלום. לא מכניסה לפה שום דבר מאכל! אז למה אני לא יורדת במשקל?
כל הזכויות שמורות ©2007-2018 Diets.co.il