הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
טיפים

היא גם מסייעת לעור בריא ויש עדויות מחקריות שחומצה לאורית מסייעת לאיזון רמות כולסטרול ומעודדת יצירת "כולסטרול טוב".
אז מה עדיף – פריכיות אורז, לחמית, פתית או לחם?
כל מי שמתחיל דיאטה בדרך כלל מוותר ומוציא מתפריטו דבר ראשון את הלחם כאילו שהוא האשם בהשמנה. האם זה נכון?
יש הטוענים, ואולי בצדק, שהגרוע במאכלים הוא הקמח הלבן. אבל להאשים את הלחם במשקל העודף של האוכלוסייה זו הגזמה פראית.
טכניקות לשינוי אמונות המובילות להשמנה.
כבר הגענו להסכמה שיש אמונות שמובילות להשמנה אבל הקושי הוא בלאתר אותן.
היינו בטוחים שהן עובדות חיים שאינן ניתנות לשינוי. שנים הוכח לנו שאלו עובדות, אז איך משנים אותן? ואם אצליח איך ארגיש? הרי כבר ירדתי במשקל ועליתי חזרה מי מבטיח לי שהפעם זה יהיה אחרת?
למה אנחנו זורקים כל כך הרבה אוכל
איך כל זה קורה, וכיצד ניתן למנוע זאת?
רוב האנשים זורקים המון מזון. משפחה ממוצעת קונה הרבה יותר ממה שהיא צריכה – והעודף נזרק. בין 20% ל30% מהכמות שקנינו מגיע אצל רבים לפח.
עוד אתגר מחכה לנו השבוע
חג השבועות- אתגר לא קל
חג השבועות הגיע ולמרבית האנשים זה אחד החגים הקשים ביותר. את כל מאכלי הגבינות הם אוהבים וקשה להם לעמוד בפיתוי. בואו נעזור להם בעזרת טיפים קטנים.
הדרך אל הגוף הנכסף
אז איך באמת מגיעים לזה?
אין קסם. אין מה לחפש דיאטות שונות ומשונות. אין קיצורי דרך – רק לאכול טעים, בריא ומעט!
הקשבתי או שמעתי? היש הבדל ביניהם?
בואו נלמד להקשיב!
האם יש קשר בין הקשבה לירידה במשקל?
נפלאות התורשה שלנו
כל אחד מאיתנו מגיע לעולם עם מטען גנטי כבד משלו
מחקר חדשני מצא, שהצלחת הירידה במשקל תלויה לא רק בסוג המזון שנכניס לפינו אלא גם בנטייה הגנטית שלנו. המחקר הוכיח שיש שינויים בשני גנים מסוימים שקובעים איזו דיאטה תהיה יעילה יותר.
כל הזכויות שמורות ©2007-2018 Diets.co.il