הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
טיפים

היא גם מסייעת לעור בריא ויש עדויות מחקריות שחומצה לאורית מסייעת לאיזון רמות כולסטרול ומעודדת יצירת "כולסטרול טוב".
למה כדאי לנו לאכול קטניות
הן מאוד משביעות, לא יקרות ומתאימות במיוחד לחורף.
רובנו לא מכירים את כל סוגי הקטניות והשימוש בהן קטן בהרבה מזה המגיע להן. הן מאכל בריא, טעים, מגוון וזול בהרבה מכל חלבון אחר שאנחנו אוכלים.
חוזרים לשגרת דיאטה

גם חנוכה אוטוטו מאחורינו ועד החג הבא – יש לו הזדמנות לחזור לשגרה שלנו. אז איך עושים את זה?
הקשר בין ספורט לחג החנוכה

איך משנים הרגלים רעים והופכים את החג הזה להרבה יותר פעיל ואקטיבי
איך לשכנע את הילדים שלנו לאכול ירקות ופירות
אנחנו כל הזמן אומרים לעצמנו שאנחנו צריכים להוסיף יותר ירקות ופירות לתפריט שלנו,
גם מהפן הבריאותי ובעיקר מהפן הדיאטטי. אך האם אנחנו מיישמים את זה גם על הילדים שלנו? עד כמה אנחנו מקפידים שהם יאכלו ויתרגלו לפירות וירקות מגיל צעיר?
אימוני כוח

אם הייתם יודעים כמה אימוני הכוח תורמים לתהליך הירידה משקל שלכם – לא הייתם עושים אותם יותר?
הבננה
היא עשירה באשלגן, מגנזיום וסיבים תזונתיים
אכילה יומית שלה יכולה למנוע לחץ דם גבוה והגנה מפני מחלות ויש בה רק כ - 90 קלוריות ביחידה בינונית. לא סתם הבננה היא חלק בלתי נפרד מהתפריט שלנו, החל מגיל הילדות ועד גיל הזקנה.
אבוקדו
למה כל כך מומלץ לאכול אותו?
הוא בריא, טעים, עשיר בשומנים טבעיים ומשמש גם בתעשיית הקוסמטיקה לייצור תכשירי שיער וקרמים טבעיים לעור.
כל הזכויות שמורות ©2007-2018 Diets.co.il