הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
טיפים

היא גם מסייעת לעור בריא ויש עדויות מחקריות שחומצה לאורית מסייעת לאיזון רמות כולסטרול ומעודדת יצירת "כולסטרול טוב".
המלון

אחד מסמליו של הקיץ הם הפירות. השפע, המבחר, הטעמים. אפילו מי שלא חסיד פירות יאכל בקיץ יותר פירות מהרגיל.
לא יכולים לוותר על מתוק? גם אנחנו!

מתוק זה חלק בלתי נפרד מהתפריט היומי שלנו ונכון שבדיאטה צריך לעשות ויתורים אבל אפשר בקלות לשלב מתוק גם בתהליך הירידה במשקל.
איך לחסוך בקלות בקלוריות

עם מעט הקרבה והרבה מודעות, ניתן בקלות לחסוך קלוריות, כמעט בכל דבר שאנחנו אוכלים. כל מה שצריך זה לדעת לעשות את ההמרות הנכונות ואת התחליפים הראויים.
תזונה מומלצת לקיץ
איך עושים את זה? על מה כדאי ומומלץ לוותר? ומה חייב פשוט להיות בתפריט היומי שלנו?
הקיץ כבר כאן ללא ספק וכולנו מרגישים את זה. הלחות ושעות השמש המרובות, מעיקים, והגוף מאותת לנו כי הגיע הזמן לעבור לתזונה קלילה וקלה יותר.
אילו מזונות יצננו לנו את הקיץ
הקיץ תקופה לא קלה. חם מאוד וכולנו מחפשים אחר דרכי צינון.
התפריט היומי שלנו כבר לא בהכרח מתאים לימי הקיץ החמים האלה לעיתים עלינו לעשות שינויים על מנת להפוך את התזונה שלנו למתאימה יותר לימי הקיץ.
איך להפוך את התפריט שלנו לבריא ועשיר יותר
איזה מאכלים כדאי ומומלץ לנו לשלב בתפריט הדיאטה היומי שלנו, על מנת להפוך אותו לבריא ומזין יותר
ממה להימנע, מה להוסיף, מה להחליף ובמה להעשיר.
איך לעבור את חג השבועות בשלום
אז איך עוברים את החג הזה מבלי למצוא את עצמנו עם קילוגרמים עודפים?
אין חג שמזוהה יותר עם פשטידות, מאפים, קישים, עוגות גבינה וקינוחים עשירים מאשר חג השבועות. לרוב המטעמים הללו מלווים בגבינות עתירות שומן, בבצקים ובסוכרים.
כל הזכויות שמורות ©2007-2018 Diets.co.il