הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
טיפים

השנה נוכל להכין במקום עוגת דבש עוגת תפוחים. נוכל להכין ריבועי תפוחים וצלוחית דבש קטנה יותר. נוכל גם לבחור מבחר רחב יותר של תפוחים ונקפיד להגיש אותם עם הקליפה כדי שנזכה במנת הסיבים שלנו.
חומוס
בשבוע שעבר אחת הבנות שלי החליטה שהיא בחומוס תעשייתי לא נוגעת יותר.
משימה שהפכה כמובן לאתגר נוסף עבורי. גם אם רכשתי חומוס איכותי יותר, הוא לא יעבור יותר את המבחן בבית. עד עכשיו חומוס ממסעדות דווקא עבר , אבל אם נלך על בטוח – כדאי כנראה להכין לבד.
מה לאכול כדי להעקץ פחות.

סוף הקיץ הוא תמיד העונה הכואבת. העונה בה נעקצים ללא רחמים על ידי היתושים .
מתחילים לרוץ

הימים עצמם עדיין מאוד חמים, אך הערבים מאפשרים לנו כבר לחזור לשגרת הפעילות הגופנית. למי שעדיין לא ניסה, אני מאוד ממליצה להתחיל לרוץ .
תאנים טריות
תאנים מתחברות אצלנו מהר לט"ו בשבט, פירות יבשים והרבה סוכר.
אך תאנים טריות שהן עונתיות, נבלעות בשפע הפירות של העונה. חבל. בתאנה בינונית אחת נוכל למצוא למעלה מ 80 רכיבים תזונתיים חשובים.
מים מזוקקים

זוכרים את הכתבה על סוגי המים, מלפני שבועיים? בואו נחזור אליה לרגע...
מורינגה
הצמח שקיבל תהילה מחודשת.
כשמדובר על מורינגה קשה לתאר את כל היתרונות הבריאותיים שלה.
אבוקדו
למה טוב להוסיף אבוקדו לדיאטה?
אבוקדו הוא פרי נפלא, נחשב כירק ובארץ נאכל כירק, אך ללא ספק מקומו גם כפרי וגם כירק. גם למאכל מתוק וגם למלוח מגיע ממרכז אמריקה, שם התגלה ומשם הופץ לעולם!
כל הזכויות שמורות ©2007-2017 Diets.co.il