הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
טיפים
טוב תמיד אבל חשוב יותר בחנוכה.
עם כל מגוון המאכלים המטוגנים, עתירי הסוכר הצבעים והשמן, ברור לנו שהגוף שלנו נחשף לגורמים מחמצנים ומחוללי נזק לא מעטים.
 10 טיפים להשאר בריאים יותר בחורף!

וגם, מה לאכול בחורף כדי להתחמם.
סופגניות אפויות וקטנות
עם קוביות פרי במקום ריבה .
ערמונים

הם יכולים להיות טעימים כשהם קלויים, אפויים, חלק מתבשיל בשר וכן בתור גלידה או פודינג.
מקל קינמון, ג'ינג'ר ולימון במקום נענע

אנחנו יכולים לעזור, בעזרת שינויים קטנים בתזונה, לחיזוק המערכת החיסונית ובכך לסייע לעצמנו להיות יותר בריאים, כבר בחורף הקרוב.
שמנים ארומטיים גם להרזייה

ישנם מספר שמנים בהם ניתן להשתמש. חלק כשמן יחיד, כמו שמן זרעי ענבים, וחלק בתערובת ריחנית ויעילה.
המזונות והמשקאות שיעזרו לבוקר שאחרי
מכירים את הבוקר שאחרי בילוי עם חברים?
"רק" שתיתם כוס יין אחת יותר מבדך כלל, או צ'ייסר אחד יותר מידיי? ואולי בכלל אתם לא רגילים לשתות ובמסיבה הגישו רק בירות ויין?
מגנזיום
מגנזיום הוא מינרל חשוב בתהליכים רבים בגוף,
כולל איזון הסוכר בגוף, משק האנרגיה, פעילות שרירים, כולל הלב, בריאות השינויים והעצמות ועוד.
כל הזכויות שמורות ©2007-2017 Diets.co.il