הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
מתכונים
2 מנות כ 200 קלוריות למנה
מתכון טעים טעים וקל להכנה
עוגיות בריאות של אלישבע
50 עוגיות כל אחת 60 קלוריות
יבשות, טעימות, פריכות וקשה להפסיק לאכול אותן. כוס קפה עם עוגייה אחת- מעולה. מי שלא יודע לקחת רק אחת – מומלץ שלא יכין זאת כלל.
כרובית וטחינה
8 מנות, כל מנה כ- 80 קלוריות
סלט פטריות ותות
כ 8 מנות כל מנה בערך 85 קלוריות.
לקראת החג בואו נכין סלט טעים, קצת אחר עם תותים – ממש לפני שעונתם מסתיימת.
קציצות פלאפל מקינואה אפויות בתנור
כ 18 – 20 קציצות. 6 מנות. כל מנה 210 קלוריות
פעם פלאפל היה המאכל הלאומי שלנו. כיום כמעט שכחנו אותו וחבל. נכון שפלאפל נחשב עתיר קלוריות אך זאת בגלל שהוא מטוגן בשמן עמוק ולכן כמות הקלוריות שבו לא מעטה. הפלאפל הזה גם טעים וגם אפוי.
כמו לזניה לפסח
6 מנות כל אחת בערך 300 קלוריות
המנה כוללת מנת בשר ומנת פחמימה. תוספת של סלט ירקות ומרק ירקות יחד עם מנת ה"לזניה" ומתקבלת ארוחה נהדרת.
פתאי אטריות אורז מוקפץ
שתי מנות, כל מנה מכילה 270 קלוריות
במתכון הנוכחי, הופחתה כמות השמן והאטריות ובמקומן נוספו ירקות שונים שהופכים את המנה לפחות משמינה אך טעימה באותה מידה. אטריות האורז כשרות לפסח ולכן מנה זו מתאימה גם לחג המתקרב.
מאכל חגיגי לחג
6 מנות, כל אחת כ- 300 קלוריות
חזה עוף ממולא בבשר טחון – מאכל חגיגי, קל לביצוע וגם דל קלוריות.
כל הזכויות שמורות ©2007-2018 Diets.co.il