הפורטל הישראלי לתזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית
מתכונים
2 מנות כ 200 קלוריות למנה
מתכון טעים טעים וקל להכנה
מרק ברוקולי
כ- 7 מנות רק 110 קלוריות במנה.
אין כמו מרק בימים קרים וחורפיים. אז רגע לפני שהסערה הגדולה וגל הקור פוקדים אותנו, הנה מתכון נפלא של מרק ברוקולי טעים ודיאטטי
סופגניות בריאות
כ- 15 סופגניות, בכל סופגניה כ- 200 קלוריות, כולל מילוי ואבקת סוכר
אם אתם מאלה שלא יכולים בלי – אז עדיף כבר לאכול סופגניה מקמח מלא אפויה
 לביבות תרד אפויות
8 לביבות, כ - 165 קלוריות בלביבה
מי אמר שלביבה היא רק מתפוחי אדמה? החלפנו את הטיגון באפייה, אז למה לא להחליף את תפוח האדמה בירק אחר?
מרק שעועית
4 מנות, 170 קלוריות במנה
דקה לפני שמזג האוויר החורפי נעלם לנו לטובת עוד כמה ימים חמימים, הנה הזדמנות להתחמם עם מרק שעועית נפלא ובריא
קציצות תירס אפויות בתנור
כ – 10 קציצות, 100 קלוריות ליחידה.
הגרוזינים קוראים להם "צאדי" ובמקור הם לביבות מטוגנות מקמח תירס. אני לקחתי את הדברים הטובים שבמתכון, העברתי אותם סדנת דיאטה והנה התוצאה לפניכם:
לחם מחיטה מלאה
כ 50 קלוריות בפרוסה או 100 קלוריות בלחמנייה
מתכון פשוט להפליא, ללא צורך בלישה. ניתן לאפות ככיכר לחם או כלחמניות קטנות ואישיות.
סלט גווקאמולי נפלא
כמות ל 2-4 סועדים, כ 150 קלוריות למנה
סלט פשוט אבל כל כך טעים, שאין שום צורך בתוספת - פשוט מנת בריאות צרופה.
כל הזכויות שמורות ©2007-2018 Diets.co.il